:)

Toobreee!!

Var i skolan idag:)
När jag kom hem vid 14.15 så gick jag till stallet och tog ut allt spån i Lucys box.
Det vart 6 kärror att tömma;;
Dammade sen ur fönstren och gallret till boxen,fixade vattenkopp/krubba och hon fick en ny saltsten också.
Till sist så fyllde jag på med tre spånbalar i boxen och la in hö/havre.
Sedan så kom Maggie upp till stallet och hon mockade åt Daisy och fixade åt henne.
Sen så gick vi in och fikade.
Vi reed sen ut i det vita kalla.
Red bara mot smitta på vägen för man kan ju trava/galoppera nu på snön.
När vi kom tillbaka så tog jag in Lucy och hon vart nog jätteglad med nytt spån och allt:)
Bosrtade henne noga sen och satte på hon ett nytvättat täcke.
Nu mår Lucy prima liv;)
Stack sen in och åt middag och nu har jag precis varit på ica och köpt godis,och ska nog snart duscha och fixa svenskaläxan och träna lite på engelskan nu;;

Aja hejdå!!



//EllenLunneborg

Kommentarer
Postat av: Maggie

(yy)<33

2010-12-03 @ 18:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0