:(

Har inte bloggat på några dagar nu.

Det blir ett litet kort inlägg nu iaf:)

Var i skolan idag.
Vid tio så klippte jag mig.
Det vart ungefär som vanligt fast kortare bara.
Fick sedan skjuts av mamma hem och hon och Michaela mockade åt alla mina hästar och fixade♥
Red Daisy en sväng och hon var ju helt galen som vanligt♥
Sedan så vart det dressyr lektion för Ingrid på Cherie:)
Det gick bra men hon var väldigt pigg efter att ha vilat gansla många dagar!♥
Har nu putsat och fixat allt:)





Har också precis kollat på idol och jag ville att Minnah skulle vinna,men tyvär så blir det inte alltid som jaf vill så såklart vann Jay:(
Mannah sjöng vinnarlåten mycket bättre än han ju♥

Aja Minnah var iaf bäst ikväll♥


//EllenLunneborg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hörru lillmuppas!

jag mockade åt alla dina hästar!!

2010-12-11 @ 00:37:31
URL: http://michaelalunneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0