:)

Heejj bloggeeen!!

Vet att jag inte har bloggat på ett tag nu men jag har inte haft tid helt enkelt:)
Det är så mycket med alla hästar nu,också ska ju Cherie snart åka också,så det är bara att packa till hennes saker som hon ska få med</3


Blir ett inlägg nu då!!

Har väl inte gjort så mycket dom sista dagarna,föruton ridit,vare i skolan och suttit vid datorn=)

Igår så var vi hos Lena och lämnade lIte julklappar dit för vi ska ju fira jul där i år:)
Lekte lite med William och Hellabella;)
Måste ju säga att Hella är jordens sötaste unge!:')
Hon fyller ju snart ett år i februari också!!

Åkte hem lite senare på kvällen sedan också kom Tommy(min farbror).
Dom fikade men jag var så trött så jag gick och la mig och sov.

Idag:
Va på skolan och vi såg på nån julfilm i en och en halv timme.
Sedan så åt vi lunch och hade rast.
Slutade runt tolv,och nu är det JUL LOV!!!!!!!!!
+ så är det bara två dagar kvar till jul,och jag tror jag vet några julklappar som jag ska få;)


Slänger in en bild också:


<3


//EllenLunneborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0