Birsta nästa!!

Bloggade inget igår för jag hann inte det.
Åt tacos till middag:D
Såg sen på idol och Linnea åkte äntligen!!
Sov typ sen.

Aja idag så vaknade jag vid tio.
Det var bara jag och pappa som fick ha sovmorgon för dom andra fick gå upp 06.30 och släppa ut hästarna och mocka,rida och fixa allt i stallet(y)
Ibland har man tur.
Pappa och jag fick fixa frukost istället.
Eller pappa gjorde frukost!!
Duschade innan också.
Nu ska vi snart åka till birsta och köpa julklappar till familjen:)
Tror inte jag rider något idag men imorn så kommer Emma och provrider Cherie=)
Hoppar också Lucy imorn<3
Nu kommer jag inte på något mera att skriva också ska vi ju snart till birsta så hejdå alla!!



Länge sen:')


//EllenLunneborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0