Hihi

Bloggade ingenting igår för att datorn slog av:(
Mem jag gjorde inte så mycket igår ända.

Jaja!!
Idag så gick jag till Maja efter skolan och väntade på att mamma skulle komma och hämta oss.
När hon hade gjort det så stack vi ut till stallet och red ut på Daisy och Lucy.
Vi red barbacka i sommarhagarna och galopperade i snön!:')
Det var urhärligt!!!:')
Packade sedan hö och red lektion på Cherie som har vilat i nästan en vecka nu;)
Men det gick bra men hon var SKITPIGG!!!!!
Fixade sedan Cherie i stallet och gav hon hö.
Gick sedan in och duschade.
Nu har jag precis tagit på mig kläder och ska snart ut och äta med Nylunds och några fler.
Kul att träffa Maja igen:D
Vi lär väl dra till donken och käka efterrätt där som vi brukar;)

Men nu ska vi åka så


ToooooDeeeLLss



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


//EllenLunneborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0