MÅNDAG

Idag så har ja varit i skolan som vanligt:)
Vi gjorde inte så mycket där men sedan så slutade jag 2 och tog bussen hem då;)
Bytte om,fikade och gick ut till stallet sedan.
Mockade och fixade allt där.
Hade inte tänkt att jag skulle rida men jag gjorde de ändå=)
Red men Maja,Elin och Rosita på ridskolans ridbana.
Red på Daisy<3
Det var kuligt det:D
Efter att jag ridit så gick jag in och satte mig vid datorn en stund sedan så åt jag middag.
Det blev korv och mackaroner till middag idag!
Hjälpte sedan mamma att vika tvätt ett tag:/
Efter det så duschade jag och nu sitter jag bara här och har tråkigt...
Ska nog ta och lägga ut en bild på bdb nu!!;D


HeeRRooo!!:D



FinaSte!!<33

//EllenLunneborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0