SVAR TILL FRÅGORNA!!!!

Här kommer lite svar till frågorna ni ställde:


Fråga 1:Ska du ha Lucy nästa år?Svar:Japp,det ska jag men jag vill ha henne innan så jag kommer nog ta henne i december någon gång:)

Fråga 2:Hur gammal är Cherie?Svar:Cherie är bara sju år men hon är snart åtta(nästa år då;)).

Fråga 3:Hur länge har diu ridit?Svar:Jag har ridit väääääääldigt länge men ungefär 4år på ridskola och jag har haft egen häst i ca 3år så det är ju inte så länge men jag delade Lucy med min syster för flera år sedan:)Men man kan ju säga att jag ridit i 6år för jag red en hel del hemma innan jag började på ridskolan:)


Det var alla svar på frågorna och om ni vill fråga mera så är det bara att fråga på;)


//EllenLunneborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0