TISDAG

Har varit på skolan idag(y)
Försov mig,så det var ju mindre bra;;
Kom iaf till skolan vid tjugo över åtta så kom i tid:D
Efter skolan så red jag ut med Tove och Magdalena.
Vi red ok för att det går typ bara att rida där nu när det är så halkigt:/
Red på KIING LUCY också:')
Bästa KIINGEN var duktig som vanligt!!!
Efter vi ridit så gick jag på gröntkort-möte på ridskolan.
Direkt efter så var det u-sek möte där så det var bara att stanna där;;
Gick sedan till stallet igen och städade där lite!!
Som vanligt så var det jättestökigt där...!!!
Gick sedan in och duschade.
Nu så har jag precis kommit ut ur duschen;)

Jaja nu måste jag ner för mamma har köpt lussebullar som vi ska äta nu:')



HeeRRåå





Hon e så söt:')<3


//EllenLunneborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0