MÅNDAG

Har varit på skolan idag.
Där hade vi först EgetArbete(ea),ea igen,lunch=Chili con carne,idrott och sedan så slutade vi med engelska.
Vi fick nya glosor idag.
Det känns ju bra det...!
Sedan så fick jag lov att gå hem för det är för halt att cykla!:/
Var hemma halv 3 och då åt jag,klädde på mig häst kläder och skulle sätta mig vid datorn ett tag.
Då gick jag in på internet och då stog det att sidan inte kunde visas så då skulle jag slå på internet.
Så jag gick till mammas kontor men då på dörren så satt det en lapp där det stog:
Detta betyder att du ska gå ut till stallet innan datorn slår på=)/Kram mamma!
Haha så det var bara att gå ut till stallet och fixa där så jag skulle hinna rida båda!:)
Efter att jag var klar i stallet då gick jag in och åt middag.
Sedan så fick vi nytt älgkött så jag hjälpte mamma att sortera det i en massa påsar!
Blää!

Nu har jag precis duschat och ska väl gå och sova så jag är pigg imorn!;)





//EllenLunneborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0