TISDAG

Varit på skolan idag!:)
Var på biblioteket först,var ganska tråkigt.
Sedan så hade vi slöjd sedan åt vi lunch!:)
Efter lunch så hade vi hemkunskap!:)
Vi gjorde varma mackor!!
Klockan kvart i ett så skulle mamma komma och hämta mig för jag skulle gå till doktorn.
Vi hade hemkunskap till tjugo över ett så jag fick gå tidigare.
Fick skynda mig att äta mina mackor med Albin!:)
Nästa vecka så ska vi byta grupper!!
Tur det!;)
Skulle till doktorn för att jag gick omkull i sundsvall och då var det något med någon försäkring sakemojj!;)
Fick åka tillbaka till skolan igen och jobba matte!
Hehe jag suger på matte så alla vet det!;)
Sedan så kom Michaela och hämtade mig så jag bytte om och red sedan ut med Magdalena.
Hon ska börja rida Daisy nu!:)
Efter vi hade ridit så gick vi på något grönakort-möte på ridskolan!:)
Pratade om en massa saker som gäller på tävlingar mm.
Sedan så åkte jag till mormor och åt middag!:D
Gott var det!
Nu är jag ensam hemma...!

L Ä S K I G T ! ! ! ! ! ! !





//EllenLunneborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0