Rohlos Cherie♥

har nästan ingta bilder på Cherie på den här användaren men några har jag iaf♥

om ni vet någon liten men något rutinerad ryttare som söker b-ponny så är minn lilla pluttis till salu:'(
Rohlos Cherie♥

F- 04

Färg- Isabell

Kön- Sto

Om Cherie:

Cherie är en väldig snäll ponny som sällan gör några dumheter. Hon är lättsam att ha att göra med på tävlingar och snäll att lasta, duscha & sko. Hon älskar också att simma! Cherie har med mig tävlat upp till lb med vinster och placeringar men med en lite ryttare så skulle hon kunna gå la lätt! Om inte jag vuxit så himla mycket så skulle jag ha kvar henne en sommar till för hon är verkligen en klippa med allt. Cheire slutmättes nu till 122cm. Hon är verkligen en drömponny♥ Hon är snabb och vändbar och hoppar i alla lägen. Hon är pigg och frammåt att rida och med rätt ryttare skulle hon kunna gå långt. Cherie går också i en  trevlig form i dressyr men har aldrig startat det med mig. Hon är snäll i skogen och har en enorm utstrålning♥

Så har ni någon liten ryttare som vill ut och tävla och ha roligt så är Cherie den rätta ponnyn!


Knäppte kort på ängen:



I sommarhagen:



Bland våra första tävlingar:


Våran näst sista tävling:


På Näset:




Sönos♥



Vinst i LC



Sista tävlingen,vinst i LC




Vinst i LC igen


Vinst i LC och LB



Här var iaf lite bilder på oss:')
Tiden med Cherie var helt underbar!
Hon är fantastisk♥

Kommentarer
Postat av: johanna

cherie<3

2011-04-22 @ 22:53:10
URL: http://lauwtje.blogg.se/
Postat av: )=

Lånas hon ut? =(

2011-04-23 @ 00:25:02
Postat av: Hihi =)

Hr länge har du ridit Cherie? =)

2011-04-23 @ 22:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0