C H AA C H H A

Haha chacha bloggen!;)

 Idag så var jag på skolan och jag och Nora spelade bandy med 6:orna på glöden mor gnistan. Spelade back dom två första perioderna och sedan mitt! Det gick iaf hyfsat fast vi förlora med ett ynka litet mål.. Johan vart ju inte så lite sur iaf! Haha sedan fick vi sluta,typ en halvtimma innan de adra så då cyklade jag hem och efter ett tag kom Emma så vi fixade i stallet och red i ridhuset kvart över tre till fyra. Det gick bra idag men hon är lite stel bara. Imorn skrittar jag nog ut innan bräcke på fredagen.

Sedan cyklade jag till Ica och säljde fika med min älskade klass och vi tjänade 2366kr!
Bra jobbat:]
Direkt efter så cyklade jag vidare till ridis för där var det usek-möte.
Kom hem för en stund sedan och har ätit en familjepizza med min familj!

Haha nu ska jag tjata på mamma så hon sätter in mer pengar på telefonen för att jag slösade allt på en viss person...;) Haha men hoppas hon gör det ikväll iallafall.

Ska duscha och sova sen också.

//EllenLunneborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0