:]

Idag så vaknade jag vid nio och klev upp och satte mig vid datorn en stund och gjorde typ inget. Åt lite frukost och var inne gaanska läänge och dryygade. När jag gick till stallet så fixade jag där och när jag skulle ta in lucy så rymde hon och sprang upp på rid´banan och där rullade hon sig och sedan sprang hon ner till vårat hus och vidare till ridskolan och där fick vi fast hon. Duum heest. Red på ridbanan med Lucy och red inte så seriöst men sedan fick jag hoppa Fly lite. Det gick bra men han va lite busig;) gixade klart i stallet och fyllde på med vatten i hinkarna och gav heestarna mellis i hagen. Ska snart äta middag och ta in mina småponnysar.



//EllenLunneborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0