:]

HejHej:)

Har inte bloggat på hela dagen nu för jag har inte rikigt orkat;)
Idag så vaknade jag iaf vid halv nio eller nåt sånt,kom inte ihåg! Då stekte jag två potatisbullar och gick till stallet efter ett tag och mockade och fixade där! Tog ut allt spån och fyllde på med nytt för det ville Lussan att jag skulle göra åt henne!:) Var sedan med Filippa ett tag men sedan så skulle hon hem och äta så då bakade jag en kladdkaka och åt några mackor för vi hade inge annat! Vid tjugo i fem så gick jag till stallet igen och tog in Lussan och borstade henne och tog på henne alla grejor och red mot ridskolan och hoppade på lektionen:) Det gick jättebra och hon var pigg och glad för hon vila igår okcså var det första ''riktiga'' hoppningen utomhus!♥♥
När vi kom tillbaka så putsade jag och pratade med Flizan,Fanny och Filippa. Mockade också åt mamma och tog in Daisy. När jag kom in så gjorde Michan vofflor som vi åt till middag. Nu så smsar jag med Danielle♥ Hon har kvalat till SM också:D♥♥

Har inte så mycket mera att säga med nu ska jag gå och duscha och glöm INTE frågestunden!

Jag svara inte på frågorna om jag inte får fler än 10 som frågar!

Fråga på nu!♥♥




//EllenLunneborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0