Jag elskar min hest!<3

Idag så vaknade jag vid nio så då klev jag upp och gick till stallet. Mockade och fixade där, skurade vattenhinkarna och fyllde nytt vatten åt dom i hagen också. Sedan fixade jag lite små pyttehinder på ridbanan så det vart som typ cavalettie men som högs var det ca 50cm. Gick sedan in och åt lunch och sedan ut till stallet igen och red och det gick mega bra för Lucy tyckte det var så kul att hoppa lite småhinder för det var ju första gången utomhus idag!:') Spolade  av henne och gick en promenad med henne så hon skulle torka och sedan fick hon komma ut i hagen en stund. Putsade hennes grejor och skurade hennes skydd och stigbyglarna. Tog sedan mina ben till farmor och säljde majblommor och sedan gick jag till ica och köpte godis och när jag skulle gå hem så kom pappa så då fick jag skjuts av han hem iist!  Gick ut till stallet igen och tog in Lucy och spolade av hennes fötter och gick en sväng med henne och hon fick nåra morötter men sedan fick hon gå in i boxen!

Har nyss varit och ätit på kinaresurangen och för en stund sedan kom vi hem och nu gör jag inget specielt!

Slänger in en bild!

//EllenLunneborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0