Jag har världens bästa mamma♥-Dusch-Ippikorven♥

HelluHellu bloggen!


Klippte mig idag och jag klippte mycket,det kan jag säga!;/ Men det blev fint iaf:)
När jag var klar så kom mamma och betalade och vi gick en sväng på stan och då gick vi förbi en skoaffär där det fanns converse♥  Mamma betalade åt mig! Assnällt!♥♥♥Rosa blev det, assnygga!:) Jag fick med mig en tröja hem också, från Hm!:]
Nu ska jag gå och duscha;) Ippikorven kom nu:D♥  Nu har jag duschat! Jag duschade på typ 1 minut, REKOOORD;) Försök och slå de om ni kan!
Nu ska väl jag och Ippikorven hitta på nått roligt;)♥

Dom där snygga blev det:)

//EllenLunneborg

Kommentarer
Postat av: Emma.L

jag har dushat på 30sekunder

2011-05-01 @ 11:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0