K O M M E N T E R A M E R A ! ! ! ! !

Är ganska trött på den här bloggen nu för det är inge kul att blogga längre men jag får väl hitta på något kulig men jag ska iaf byta header snartt!:)

Imorgon ska jag vara med på klubbhoppningen och hoppa 70-80 och det är A0 : A0 båda klasserna så det blir kul!
Hoppas Lucyy är taggad! Haha Rebecca baah: Om jag får ledartid så rid då så jag vinner! Jag: A L D R I G!!!

Haaha knäpp syrra har man ju!
Nu har vi tre syskon lagat mat och gjort efterrätt som är uppäten och till efterrätt åt vi en massa frukter med riven/hacka vit choklad ovanpå och in i ugnen!Shiiieeettgottt!

Hörrni ännu en gång VAD SKA JAG BLOGGA OM?????????

Snälla skriv vad jag ska blogga om!


//EllenLunneborg


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur det gick på dressyren..

2011-04-09 @ 06:33:45
URL: http://mewethem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0