Svar på en fråga;)

Hr länge har du ridit Cherie? =)


Det började med att Ewa(hennes ägare)tyckte att jag skulle börja att hoppa henne och då gjorde jag det och jag tävlade henne lokalt för flrsta gången i hennes liv i Kramfors och då rev hon ett i LD:n och hon nollade LC:n och jag minns att hon  var jätterädd för infångarna! Sommaren 2010 tyckte hon att jag skulle tah em henne över sommaren och rida och tävla henne! Det gjorde jag också och när jag fick henne så kunde hon imrensip ingenting,typ skritta, trava, galoppera och hoppa lite smått. Hon kunde inte skänkelvinkningar eller fram/bakdelsvänningar eller nåt. Hon var jättestel men när jag red henne så blev hon bara finare och finare!Vi tävlade och tränade regebundet och hon hoppade la/msv på träningar kan jag lova! Jag lärde henne skänkelvikningar,framdelsvänningar,bakdelsvänningar och hon var rena drömponnyn!Hon var äldrig dum utan ville alltid något snällt och ville bara göra rätt hela tiden! Då vart ju jag bara längre och längre och det sög ju..

Jaa så på slutet hade jag tre hästar i några veckor och det blev riktigt jobbigt!

Jag älskar dig verkligen Rohlos Cherie och du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta!♥

Bland dom första tävlingarna♥



Den sista tävlingen♥


//EllenLunneborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0