Tävlingen

Har ju varit och tävlat idag!
Klev upp vid 4 och gick ut till stallet och fixade där.
Sedan gick jag in igen och åt frukost och fick så ont i magen så jag fick lägga mig på sängen en stund!
haha det ända som hjälper.
Åkte vid 8 så vi kom fram vi 10 precis när det började.
Kollade på LD:n som var maskeradklass och den som vann var värd att vinna tycker jag!
Efter det så gick jag banan till LC:n och jag kan ju säga att underlaget där var verkligen sämst..
Red fram Lucy och hon kändes lagom pigg och hon hoppade allt på framhoppningen.
När vi kom in på banan och när jag red mot första hindret så kändes  det verkligen inte bra för det var så sjukt djupt där.
Det kändes iaf riktigt bra den rundan och hon hoppade jättebra.

Vann också den klassen!:')♥

När jag red fram till LB:n så kändes hon lite segare och hon vart en liten kärring på framhoppningen och reste sig och höll på.
När jag kom in på banan så gick det jättebra till hinder nr 6 då jag glömde vägen och stannade så det vart 4 fel men jag kom 3:a utanför placering♥


Men hon var jättefin idag med tanke på underlaget och allt:)♥


När vi kom hem så fixade vi allt i transporten och packade ur och jag putsade mina grejor och packade in allt i skåpet igen för på måndag så ska ju vi fara till Sundsvall och tävla♥
Rider bara LB där.

Träffade också mina underbara & efterlängtade vänner!:')♥

Johanna, Linnea & Wilma!♥
Ni är bäst så ni vet♥
Kan ju bara säga att Linnea är ett mongo iaf:')♥


Åt midda för några timmar sedan och jag och mamma gick ut till stallet och gav dom kvällshö.
Nyss så kollade jag på filmen sen jag red och så dåligt så det ju inte ut iaf♥


Är jättenöjd ändå med Lucy idag!♥

Hoppas jag får bilder snart!

//EllenLunneborg

Kommentarer
Postat av: johanna

svar; ja! och det SKA du också :)))



hahha mongoLinnea <3333 jätte kul att träffa er cheyer <3333333333333

2011-04-22 @ 22:52:20
URL: http://lauwtje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0