Det är bara att ta nya tag:)

HejHej!!!


Idag på skolan så hade vi NP i svenska och imorgon så ska vi ha NP i engelska och det blir första engelska provet nu..Som ni märker så bloggar jag nästan inget nu på sista tiden men det blir helt enkelt för mycket med alla nationella prov i skolan och pluggandet hemma + båda hästarna nästan varje dag, men som tur är så har jag ju hjälp med Daisy fyra dagar i veckan men jag har Lucy alla dagar i veckan.Idag så gick det ju inte så bra på hopplektionen men jag hade ju inte riktigt kontroll över henne och jag red inte så hon kom konstigt på alla språng, men jag fick ju inte direkt den hjälpen jag behövde för vi hade Ingrid idag och hon rider dressyr i vanliga fall men hon vet ju inte riktigt hur Lucy ska ridas om hon stannar så hon säger ju inte så mycket, kan ju säga att när man rider för Pia så får man ju den hjälpen man behöver så när man komer igen så fungerar det ju oftast. Det finns nog ingen bättre tränare än Pia Eriksson!På söndag är det ju träning igen och då ska jag rida henne bättre och tänka mer positivt så nu är det bara att glömma allt som hänt och ta nya tag:)Daisy fick vila idag och nu så ska jag nog snart sova och sedan vakna och gå till skolan;)


Imorgon är det ju fredag hörni!!!!!


H E L    I    L I E     I T    ! ! !




//EllenLunneborg

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ju bara för söt!

2011-02-25 @ 18:10:37
Postat av: ellen

haha nej nej;)

2011-02-25 @ 19:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0