:'/

Heej   alla glada!:)

Har precis ätit och innan det så hoppade jag lillponnin i ridhuset!
Vi hoppade 2-kombinationer och 3-kombinationer.
När jag skulle hoppa sista gången så kom jag helt knasigt så Lucy ville inte stanna så då rev hon ner ninder och hoppade världens hopp över sen så jag satte mig på sniskan i sadeln och försökte få henne att stanna men hon blev ju bara mer och mer strässad så tillslut så skrakade hon mig i väggen osso ramlade jag ner i marken och Lucy kastade sig bakåt..
Har ju välrdens blåning på armen nu:/
Lilllstackars Lucy trodde ju att jag skulle bli arg på henne men det blev jag ju inte såklart!
Hoppade igenom den två g sen och det gick jättebra:)
Laddar till Timrå nu,hoppar LC och förmodligen LB:)

Lucy är bäst ändå<3



//EllenLunneborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0