HEJHEJ:)

Har ridit  lektion på Lullan idag.
Gick ganskna bra men vi hade typ nå kaprillibana(stavning?)
Travhoppade ganska mycket också.

Smörjde sedan snabt av tränset,sadeln och magplattan och fick rida på Putte lite:)
Han var ganska trög men ändå rolig;)

Smörjde se mina stövlar också.
Nu har jag precis ätit middag.
Ska ta en snabbdusch nu också sen kanske jag plockar undan lite på rummet lite för det ser förjävligt ut!

Här är också filmen sen Pia-träningen i söndags.
Grinder men bom över var 105cm och det gulblåa palnket var ca 90-100cm:)
Det var ca en lb-la+5 bana;)

http://www.youtube.com/watch?v=QOOeMzXGNSA


Nu ska jag duscha och jag lägger inte ut nån bild idag!!


//EllenLunneborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0