:O

Fick en fråga om någon är medryttare på Lucy.

Just nu är ingen det, men det är mest bara bra för mig så jag kan lära känna henne bättre först:)
Kanske att någon blir medryttare på henne sedan!!

TackTackTack för att ni har frågat så mycket dom senaste dagarna!!!!


I D A G


Idag så när jag gick hem från skolan så kom det en gubbe i en bil och frågade om jag ville ha skjuts:O

Jag lyssnade på musik så jag hörde ju knappt vad han sa så jag bah neeeeeäää??
osso började jag springa lite och han bah-men det är du som bor ute i gånsvik va?
jag ba-neeeeeeeeäääää??

Sen så åkte han!!

Asså fatta hur rädd jag bleev:O

Sprang typ hela vägen hem sen!

Red Lucy på lektionen idag också!!
Hon var riktigt fin idag:)

Åt middag sen och har nyss kommit hem från Nora.
Vi kollade på film och ´åt goodiis!
Vi såg shee´s the man(stavning) och den var bra!!

Nu gör jag inte så mycket men jag ska väl snart sova..





//EllenLunneborg.


Kommentarer
Postat av: majaa

me stackars dig , ja kommer hem snart så ja kan sparka kuken av alla peddosar åt dig på söndag:D<33

2011-02-04 @ 23:34:31
URL: http://livetinorrland.bubbleroom.se
Postat av: johannna

Läskig Snubbe!!! :S <33333

2011-02-05 @ 08:53:47
URL: http://lauwtje.blogg.se/
Postat av: Maggie

Det är asläskigt detdär! :S



Vad bra du uttrycker dig maja!<3

2011-02-05 @ 09:51:50
URL: http://mewethem.blogg.se/
Postat av: Anonym

vet du någon som är söker medryttare?

2011-02-05 @ 16:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0