R U B R I K ! ! !

Idag så har jag inte gjort så mycket specielt men jag har ju ridit på Lucy som vanligt och jag red på dressyrlektionen som vanligt. Hon var jätte fin men hon körde upp huvudet i övergångarna som vanligt men hon har blivit mycket bättre på det nu än vad hon var när jag fick hon! Sedan så packade jag och putsade eftersom jag ska hoppträna imorgon för Björne. Hoppas att Lucy sköter sig då, fast det brukar hon göra oftast! Det blir både lördag och söndag.

Till middag så åt vi nå kött och potatis och nu så har jag sett lite på let's dance och jag tycker att Helena är bäst även om jag inte tittar på detdär pogrammet;) Nu har jag inte så mycket att göra men jag lägger mig väl och sover om några timmar:)


//EllenLunneborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0