20:11

Tjoohoo!;]

Igår så tränade jag för pia!!:]
Lucy är bäst,så är det bara:']
Hoppade runt 110.

Har också bytt klubb nu så jag tävlar nu för HRK och jag,Maja,Elin och Rebecca ska ha ett div 2 lag:]
Vi kommer att spöa skiten ur alla andra lag också!!
PASSA ER!!!

Idag så har jag varit på skolan och jag kan ju säga att jag var sjukt trött!!
Åkte buss hem och var med Nora ett tag och sedan så åkte jag och Maja
 hem till mig och sen så gick vi till stallet och tog in hästarna och min så sjukt snälla mamma hade mockat åt mig:']
Jag och Maja kondistränade idag.
Travade först en lång bit(Örsön)för er som inte vet är det typ en väg som alltid är plogad på vägen också kommer det nästan aldrig bilar och man kan rida hur långt som hels och sen så är det bara att vända när man vill!!
Väldigt bra väg att träna det på.

Jaja vi red ända till kossorna(efterssom det är på landet) och sen så vände vi och galopperade nästan hela vägen tbx:]
Skrittade av hela vägen hem:]
Lucy var duktig<3


Kan ju också säga att jag är sjukt taggad till nästa tävlingssesong nu!!!!!!!!!!!!!!!!




//EllenLunneborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0