:]

Var i skolan idag.
Mamma skjutsade hem mig sen och då gick jag till stallet och mockade åt Daisy och Lucy.
Mamma gjorde mitt hö!
La sedan in intagshöet och gjorde kraft och sen tog jag in dom.
Red Daisy.
Red henne ut och det gick bra.
Skulle sedan rida dressyrlektion och jag kan ju säga att det gick piss idag:
[
Lucy bara stretade imot och körde upp huvudet i övergångarna och aa,jag var bara argare och argare och det gjorde inte saken mycket bättre så tillslut så gav jag upp och lät hon gå i den formen hon ville.
Haha!
När vi galopperade sista galoppen så tog jag tag i henne igen och då gick hon finfint:]
Då blev det en gladare Ellen!!
Hon var bara fin i den galoppen och inte i något annat.

Nu hade jag tänkt och kolla igenom propositionenrna till nästa sesong:]


Hare bra,Puss<3


//EllenLunneborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0