..

Har ridit Lucy på lektionen idag:]
Det gick ju lite bättre än vad det gjorde i tisdags!!
Näe men Lucy var riktigt fin idag:]

När vi hade ridit så ville Filippa att jag skulle rida ut med henne och Campe så då skrittade jag ut med henne på Daisy:]
Red mot OK och sedan till skolan och under tunneln och jaa tillbaka;]
Sedan så smällde det till och baa-pooooofffff;]
Filippa skratta tills hon höll på och dö och sedan så skrattade jag också;]
Haha jaa jättekul jag vet men det var ju faktiskt det;]
Haha det smällde till typ fyra gånger och vi skratta lika mycket varje gång;]
Snacka om bra humor vi har♥
Det kommer bli bäst imorgon♥

Nu så har jag ätit middag med familjen och kollat lite på tv , sitter nu här och gör inte så mycket;)


//EllenLunneborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0