rhjsdrgfaezsb,haha;)

Har varit hemma från skolan idag också:/
När man är på skolan så önskar man att man fick vara hemma och så, men nu när man väl är det så är det ju astråkigt!!
Vaknade vid halv tio och kunde inte sova:/
Gjorde väl inte så mycket sen men gick ut och fixade till Lucy och Daisy.
Gick sen in och duschade och åt lunch.
Det blev tacos!
När jag sen såg på tv så ringde Rosita och sa att hon hade glömt att ge hästarna lunch hö så då var det bara att gå ut och göra det.
Hästarna såg också så törstiga ut så jag fyllde 2 vattendunkar och la dom i en kärra och gick ut med dom.
När jag skulle ge Daisy så drak hon lite och sen så bara vände hon och gick därfrån och jag ba-men Daisy du har ju bara drukit en halv hink,och Daisy bara skakade på huvudet;)
HahaHA!

Har jätte tråkigt nu och väntar på att mamma ska sluta och börja göra mat!

Det lär väl ta ett tag tills hon gör det:/


//EllenLunneborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0