:D

Såg att jag hade besöks rekord och det va ju bra även fast jag inte bloggat nå mycket de senaste dagarna!!

Har tillbringat hela tors-fre med Issa och Maja!!
På torsdan så cykla vi till Ica och hyrde film och köpte godis. hahahahah

Kom hem runt 2!

Igår så vare ju midsommar och då började vi att rida lektion och sen så fixa jag i stallet och duschade och sen så åkte vi till Wiklunds och åt lunch. Åkte hem och bitte kläder och sen tillbaka dit och jag,maja issa hyrde film. SKRÄCKFILM!;o

Åt middag och tog med Eric och kollade på filmen..
Jag och Issa va värst,satt bakom kuddan och skrek...!
Alla vart rädd föruton Maja såklart!

Vart en aning rädd efter så vi tittade på Horton & Trassel!

Maja & Isabella skjutsade hem mig sen på eN cykel och jaa mycker mer behöver ni ju inte veta;)
Hahahahah!

Kom hem vid halv 2 och sov sen!;)

Snor en bild av Issa!


issa till vänster jag till höger;;






Idag så vaknade jag vid elva och då åt familjen frukost och sedan så städade vi hela övervåningen och jag gick till stallet och gav pollarna lunch och fixade lite. Lucy stackarn som måste vara inne gnäggade när jag kom till stallet!

Gick in sen och åkte till min morfars stuga och åt där och sen hem igen och gick till stallet och mockade åt hästarna och borstade Lucy och gav dom kvällsmat !

Nu har jag duschat och ska snart gå ner och se vad dom gör där nere!!

//Ellenlunneborg

Kommentarer
Postat av: Isabella Bergh

Har haft de så jävla grymt! Lungt bästa midsommaren ever!<3

2011-06-26 @ 00:17:16
URL: http://cassechuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0