ChaCha!

Klev upp halv åtta och släppte ut hästarna och sedan så fixade jag klart allt i stallet och gick in och sov mera! Lucy har nästan blivit sämre så det ser ut att luta till att åka till uppsala och se vad det är för fel igentligen. Nu så har jag och tjejerna i klassen varit hos en kompis för hon fyllde år men kom hem nu och ska gå ut till stallet och ta in hästarna mina och borsta dom! Vid halv fem kommer Maggies mamma och hämtar mig och då åker vi dit Guling står och jag ska också kolla på Bardos grejjer för jag ska rida han lite när Lisa åker till USA. Hoppas Guling är snäll på Pia-träningen idag iaf!!

Ska gå till stallet nu!






Det var så himla nära!


Onda Onda O
nda!


//EllenLunneborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0