<3

Har inte bloggat något på senaste tiden men har inte orkat slå på datorn bara!:p Igår så skulle ju naturligt vis jag halka och slå sönder hela knäet så fick gå till skolsystern! Haha men nu så är det lite bättre med det för jag kan ju gå och springa. Idag så var jag inte med på idrotten heller men vi gick på en teater som var så sjukt dålig! Haha men har faktiskt inte varit på sämre teater fast sedan så hade vi ju tränat in en dans på skolan och då kom några och filmade oss och då så hade dom klippt ihop filmer från andra skolor när dom också dansade och så när vi var där så visade dom upp den och vi skulle dansa till!Det var ju aspinsamt och se sig själv för jag stog ju längst fram också!Haha men jag överlevde iaf med att prata med Ida och jaa.<3 Gick sedan på donken med Nora och där hämtade mamma mig och då gick jag ut till stallet och mockade och fixade där och tog in lullan och red lekton,packade och fixade Lucy tills imorn. Nu är allt paackat och klart(hoppas jag) och Lucy är nybadad!Kliver upp tidigt imorn och för er som vill veta så har jag ställt klockan på 04:30!!!!!!!!!;) Haha men hppas det går bra imorn för är väldigt pepp nu!

Blir både lördag och söndag lb!:)

Nu ska jag duscha!


ciiiiaaaoo


//EllenLunneborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0