åååh Mikkan jag orkar inte!!!!

Lite frågor till dig Ellen!
Om du fick välja en B, C, D-ponny som är ute och tävlar vilken skulle du vilja rida då? och varför?

Skriver väl ändå då;)


B-ponny:Javetinte riktigt men iaf Cherie för jag har ju haft hon och kanske Munsboro Scott för han ser så rolig ut och en ponny på hästnet som heter Atomic Kitten för hon ser så himla pigg och hoppglad ut.

C-ponny: Haha Angel bara för att och nån mer;)

D.ponny:Haha Munsboro Cooper skulle va kul och prova, Munsboro Shaft han ser så fin ut och nån mer jag inte kommer på nu:) 

Haha!!

//EllenLunneborg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men isf ställ frågor till mig då=P

2011-03-13 @ 18:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0