Daisy(':

Har vaknat för en stund sedan och vid tolv ska jag och Maja åka till birsta! Ska bla köpa nån ny grimma till Lucy och kanske nå mera åt na. Nu så ska jag snart gå ut till stallet och göra klart där innan vi åker till birsta. Jag vet inte riktigt vart jag ska rida idag men hon behöver gå dressyr för torsdag,fredag är det Björne träning.

Kan ju också ta och säga att Daisy är väldigt duktig på att stegra nu och här är en bild:D


Haha lill gumman<3

Näe nu ska jag ta mig ut och fixa i stallet så cIo!


//EllenLunneborg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du kan skriva ett inlägg om dom hästar du provridit=P och de skriva om härtarna du ridit i stallet och skriva om vad du tycker om dom bra och dåliga saker?=)



Skriva vilka du skulle vilja få rida i stallet,

vilken som är din favvo på ridis och vilken du skulle vilja rida=P

2011-03-09 @ 16:24:17
URL: http://michaelalunneborg.blogg.se/
Postat av: johanna hästblogg

kan inte du göra ett inlägg hur du lär dina hästar att stegra? du verkar vara jätte duktig på sånt!! :D<3333333333333333333

2011-03-10 @ 12:16:16
URL: http://lauwtje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0