!

Träningarna för Björne idag och igår gick super! Hade den nya remont nosgrimman och martingalen på henne och hon fungerade bra på den!Igår direkt när vi kom hem så åkte vi till Håkansson och åt tårta. Idag när vi kom hem så följde Isabella med Maja och vi åt donken när vi kom hem allihopa. Sedan så tog jag in mina hästar och skrittade ut Copper med Michaela och nu så har jag duschat och ätit middag och snart så drar jag till Isabella och Maja och vi lär väl slå på en bra film eller göra något liknande!:)

Nu så ska jag ta mina långa ben och gå ner och be om skjuts till flöjtgatan 1 haha!;)




//EllenLunneborg.


Kommentarer
Postat av: Nicklasalida

Nice site, cool background. toni.

2011-05-20 @ 10:04:19
URL: http://nicklasalida.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0