(:

johanna  ([email protected]) om Någon skillnad?:
fint rum du har! :D <333333333333333

Haha tackar!:)<33333333333333333




Kom nyss hem från stan, va där med Nora. Åkte först till donken och sedan så gick vi till badhuset eftersom det öppnade idag. Det var sjukligt fint där specielt där Lena(min faster) hade gjort ritningen;) Det typ lyste olika färger och det var as coolt! Fast det dåliga var att alla bubbelpolar fanns i relax avdelningen och det är 18 års gräns där + så va det fyra bubbelpolar så vi borde iaf fått en! Vi gick sedan en sväng på H & M och sedan ner till Noras pappas jobb och där fick vi skjuts av hennes mamma hem occh nu sitter jag här och ska ut i det härliga vädret och rida Lucy:) Tror det blir en sväng ut och galoppera idag när det är så fint ute!

Aja nu ska jag ta mig ut och jag bloggar säkert mera när jag kommer in!


//EllenLunneborg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0