^^

Tränar med Rebecca på mitt rum och försöker göra armhävningar!;) Det går inte så bra! Idag tidigare så var jag med Nora och sedan så hade jag markarbete på lektionen!:) Det var faktiskt jätteroligt för vi fick korta och länga emellan två bommar och som minst galoppsprång fick jag 6st och som mest 13st. Det skulle vara 7-8st. Lucy va duktig! Gick på tävlingsmöte sedan!

Gick sedan hem och åt middag och kollade lite på landskampen och ska nog snart sova!:)

Tänkte duscha imorn innan skolan men då kom jag på att vi har idtrott första passet så då kan jag duscha på skolan fast dom duscharna är så äckliga så jag duschar nog hemma ändå! Vi har ändå skidor och det är inte så jobbigt!;)


//EllenLunneborg 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0