:)

Idag har jag ridit ut med Maja och det gick bra! Efter det så gick jag in en stund och sedan ut igen och red Daisy. Det gick också bra med hon var skitpigg den galningen. Gick sen in igen och åt middag och sedan gich jag ut ännu en gång till stallet och mockade åt Rbecca och Michaela. Ställde fram kvällsmaten också och gav dom den. Gich in sen och satt vid datorn en stund och sedan hoppade jag in i duschen och nu så har jag pratat med Ida i typ 45min! Kul att prata med någon man alltid kan lita på för det var ganska länge sedan<3 Kom på att på våra hemma tävlingar så har vi ju 2-dagar så då kan hon ju sova här:D<3 I miss you<3

Nu ska jag ta mig ner och se vad dom hittar på där nere:) Imorgon ska jag träna för Pia klockan ett i Timrå:)

Näe nu ska jag gå hejdå!


//EllenLunneborg


Kommentarer
Postat av: johanna

sv; oh my good Ellen?? jäklar vad frågor! haha tack så mycket <3333333333333333333

2011-03-20 @ 07:32:52
URL: http://lauwtje.blogg.se/
Postat av: Jacklouise

Great site. Keep doing.

2011-10-11 @ 14:10:32
URL: http://jacklouise.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0