Ny kavaj(':

Hello allihopa!


Idag så var det skola och sen så skulle vi typ åka pulka efter lunchen, och det var ju inte det roligaste så jag Sofie och Tilde hade snöbollskrig istället:)

Fick skjuts av mami hem och gick ut till stallet.
Min kavaj hade kommit också och den var asa snygg:DMockade åt lusen och gjorde mat och tog in na!Red dressyrlektion och hon var riktigt jobbig idag men hon vila ju igår satt...Aja lusen va duktig ändå<'3Hade redan packat nästan allt och som tur var så hittade Michaela Anna scarpati schabraket:D

Vi handlade och nu så har jag nyss käkat middag och nu ska jag duscha.

Lill Ellen red dejjan idag och här är en bild på dom:

//EllenLunneborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0