SVAREN PÅ FRÅGORNA!!!

Har nyss varit ute och ridit på Daisy och tränat henne att stegra och hon kan det nu:D Lucy får vila idag. Ikväll så är det u-sek möte på ridskolan och Vi tycker att vi ska köpa jackor,schabrak till ridskolehästarna och mysdrässar.Undra va Stina tycker?Jaja klockan sju så är det möte och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra men eftersom jag inte har så mycket att göra så tar jag svaren ifrågestunden här och nu!:)


Postat av:


Vad är ditt mål med lucy i år?

Svar: Mitt mål är några nollor i LA:)

Postat av:

Vilka bloggar läser du?

Svar:Jag läser många bloggar men jag orkar inte skriva upp alla här.


Postat av:


vilka är dina bästavänner?

Svar:Först och främs Nora,Maja,Johanna,Linnea,Fanny,Filippa:)<3

Postat av:

vilken är din favvo färg?

Svar:Blått och rosa

Postat av:

vad heter dom som hjälper dig med daisy?
Svar:Madgalena,Ellen och Sara:)

Postat av:

hur högt har du hoppat med daysi?

o med lucy?

Svar: Daisy:ca 105 Lucy: 110-120vet inte riktigt:)


Postat av: yvve

vad är dina mål?

Svar:Med vadå?
Lucy är det iaf nolla i LA


Postat av:

vill du att jag ska hjälpa dig meed nån häst???

Svar: Jag vet ju inte vem du är men jag har ju tre hjälpryttare så nej det behöver jag inte.

Postat av: sara

vad ska du göra på lörda?

Svar: Hehe jag jag vet inte vilken lördag du menar;)


Postat av:

saknar du cherie?

Svar:Det är klart att jag gör<3


Postat av: emma

Vill du vara med mig någon dag?

Svar: ja vet inte.

Postat av:

Älskar du mig? :]

Det är klart rebban


Postat av: wilma

hur många hästar har du haft? Svar: Min andra EGNA nu:)
vad har du för mål med Lucy i år? Svar: Nollor i LA:)
och vad har du för dröm att göra med henne den tiden du har henne? :)<33Svar: jag vet faktiskt inte än:)<333

Postat av: emma

vad vill du ha för häst när efter lucy?

Haha Jag vill ha en till c-ponny <3

Postat av: sarah

fiin blogg:)


SVAR:Tack:)



Postat av: johanna häst & foto blogg

varför är du bäst? :D<33333333333

Svar:jadu<333333333333haha




Tack så jättemycket för alla frågor fråga järna mera i vanliga inlägg också:)


//EllenLunneborg.

Kommentarer
Postat av: IDA

ska snart ta bort min blogg, så publicera svaret i ett inlägg istället ;)¨



Jag trodde du va bästevän med maggi (ni är ju med varann typ 2ggr i veckan har jag märkt på hennes blogg) Hejdå ha ett skönt sportlov! ;)

2011-03-08 @ 07:45:48
URL: http://duvetflodda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0