22:32

Tjeena!  !   !

Kände bara för att göra ett inlägg till så det får bli så;) Vi åkte ju till Fannys hästaffär ''Ytterfälle ridsport''. Var och kollade i hennes stall också. Vi skulle ju kolla på lagschabrak och eftersom vi ska ha blå/röd/vita John Whitaker tröjor så bestämde vi att vi skulle ha ett schabrak dom jag snart gör en snabb outfit på det jag kommer ha på Lucy och mig själv! Snygga kommer vi bli iaf och tröjorna kostade nåt med 300 i Fannys affär och Rosita hade tydligen redan beställt från ''Häst e bäst'' och där kostar dom 699;; Mamma baa- Har du märkt fel på tröjorna eller?;o Hahah snacka om less man kan bli ibland! Beställde Lucys täcke också där!
Kollade på Roxette också(hennes föl)

Nu ska jag nog sova och komma på en hejjar-ramsa till Elin och Pucken!:D

Här kommer lagoutfiten!



//EllenLunneborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0