fredaag(y)

Idag är det fredag!(y)

Idag så var jag på skolan och den började med en fotbollsmatch mot vinden och vi förlora med 4-1;) Sedan så kollade vi på 4:ornas match och sen lunch. Efter lunchen så kollade vi på nån konsert som var asdålig, och då menar jag verkligen det!;; Sedan så tränade vi lite på vad vi skulle säga till temat så kan  ju säga att vi inte hade nåra lektionen idag(y) Cyklade hem och gick till stallet och red lektion på Lussan och det gick bra. Red igenom LC:1 programmet sen med Maggiesson!<3 När vi kom tillbaka så badade vi Lucy och sedan Kärra och putsade och packade! Kvällade hästarna innan jag gick in!

Mamma orkade inte göra nån mat så vi åkte och hyrde film och köpte godis och köpte mat på donken åt mig och subway till dom andra så då tjockade vi i oss de.Nu sitter dom andra nere och kollar på film och jag ska duscha och sedan sova! Ska åka halv sju så;; Maggie ska åka med oss också;D Vi har också köpt en bok som heter ' Att bli med föl' som jag ska läsa lite ur innan jag går och lägger mig!Daisy är verkligen smällfet nu och jätteom i hovarna och vill knappt gå nån stans!

Haha men nu måste jag faktiskt duscha så jag kommer i säng nån gång!


//EllenLunneborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0