SVAREN PÅ FRÅGORNA!!!

Haha tar svaren på frogorna nu som ni ksk har väntat på!;)

*Vill du tävla i SM med Lucy? :)
Jaa asså hon börjar ju bli lite gammal nu men om så skulle jag jättegärna göra det:)

*Hur många år är Lucy?

Hon är 17 nu:/


*Hur ånga hästar har du haft på(lån eller fodervärd?):D

Jag har haft tre st:)



Vad föredrar du:

emo - fjortis
fjortis troja


cola-fanta
cola

choklad-lakris
lakrits

mjukisar-ridbyxor
Mjukisar

doktor-tandläkare
beror på!

hund-katt
båda

säng-soffa
säng

Converse-ridstövlar
båda

cristina sport-anna scarpati
anna scarpati

om du inte hette ellen vad skulle du vilja heta då?:)

Jag vet faktiskt inte!;)

Vad vill du jobba med när du blir stor?;P
ingen aning,vill ju bli ryttare!

Vad är dina mål med Lucy i år?:)
nollor i la:)

Vilka är dina "bästa vänner"?:)
men jag orkar inte rabbla upp alla!;)

Vill du mocka åt mig nån dag?:)
såklart<3

//Ippikorven<3

Postat av: Fanta;)

vilka klasser vill du tävla med lucy i år?=)
nollor i la!

om du fick välja en ponny en B,C och en D ponny som du fick tävla med i hoppning vilka skulle de vara då?=p
B-Atomic Kitten!
C-Angel,Timon!
D-Munsboro Shaft!

vilken är den roligaste hästen/ponnyn du har ride?=p
Tror det va Bisse bus;)

vad är ditt mål med lucy?=P(om hela tiden du har henne)
javenne!

hur lång är du ?
ca 156cm

Hur gammal är lucy?
17 år

Vad ska u ha för häst efter lucy?
antingen en till c-ponny eller så blir det väl Fly,det beror på hur länge jag har Lucy.

hur ser din utrustning ut ?

Jaa den kan jag lägga upp nån dag,men då får du påminna mig;)

vilka hästar har du ridit och inte och vilka skulle du vella rida?
jag kan ju inte nämna alla hästar jag inte ridit ju;)

vilken tävlings bana har haft semst underlag?
BRÄCKE LUGNT!

vilka kommer att vara med i härnösands laget i hoppning i år?
I hoppning så blir det väl jag,maja no,,elin,rebecca och ksk natta och maja ny!

nästa tjejkväll????<33
jaru maggie!;)<33333 nån gång hos dig får det bli!<333

Håller du på med några andra sporter en ridning?
nej men jag spelade fotboll innan jag fick Daisy men då blev det för mycket!

Hur ser en vanlig Lördag ut för dig?
oftast sover jag läänge och sedan äter jag lunch,går ut till stallet och fixar klart där,rider,går in igen,sitter vid datorn,går ut till stallet igen och hittar på nåt,går in igen och typ duschar ksks är med nån kompis och sedan kmr jag hem igen och sover!
<3333333333333


Hur högt har du hoppat med Cherie,Dasiy och Lucy? =)

Cherie- ca 100-110

Daisy- ca 100-105

Lucy- 110-120


Tack för frågorna men förlåt för jag var sen att ta svaren men ni fick dom iaf!!


//EllenLunneborg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0