RIDTUR MED SYRRAN

Just nu blir det som rubriken:)
Ridtur med syrran.
Vi rider nog ganska långt och travar länge och tränar kondisen lite granna:)
Imorgon är det Pia träning på Lucy!

Imorse var jag ute och släppte ut hästarn med mamma och Rebecca.
Mockade och fixade allt åt hästarna då också.
Nu fick jag just veta att Daisys nya hjälpryttare Ellen som är sju år kunde komma och rida idag också:)
Fast då hade jag ju inte behövt mocka och fixa åt henne...
Imorn så kommer nån annan familj och vill rida lite på na;)
Dejjan är poppis nu!

Just nu håller min syster på att laga mat åt mig och henne:)
Min syster är snäll.
Iallafall ibland!!!

Ska gå ner och se hur det går för henne nu:)




//EllenLunneborg.


Kommentarer
Postat av: piiiiiiiaaaa

hur många rider daysi nu? Kommer den där ellen rida hela tiden nu? För en annan rider väl också hon? Gör ett inlägg om frågan

2011-01-30 @ 10:22:05
URL: http://heeej.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det någon som är medryttare på lucy??

2011-02-04 @ 17:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0