Resultat!



Film lördag!

Här kommer resultat!


Lördag:

Gick banan 2 ggr och sen så kollade vi på alla gulliga b-ponnyer och det va den gulliga grå som vann och det ville jag också:')
haha!
När c-ponnyerna började så tog jag ut Fly och red fram han.
Han va riktigt lugn och fin.
Hoppade fram och na hoppade jättebra och vi red ld:n och var nolla!
Fick rosett,placket och festis!

Tog in han sedan och åt och kollade på b-ponnyerna och lite av c-ponnyerna och tog ut Fly och gjorde samma sak igen!
Hoppade lc:n och det gick bra men kom nära på många hinder och han kändes lite loj och på hinder nr 7 stannade han men det va jättelång väg dit och jag höll inte kvar stödet!
Jag kom 11 där men aja.

Söndag:


Red fram till ld:n och red den och va nolla!
Tog in han och kollade på kategori b,c och början på d och tog ut han och värmde upp igen till lc.
Red lc och han hoppade jättebra där och dubbelnollade och kom 2:a!:D

Fick ascoola priser!

Åkte sen och åt på mcdonalds och sen hämtade vi Rebecca och åkte till Fly,lastade han och åkte hem!


Fly har varit duktig i helgen!

//EllenLunneborg


Kommentarer
Postat av: Wilma Kullström

grattis, men vad fick du dåå? (;

2011-07-03 @ 22:23:59
URL: http://teamjw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0