;)

Tjholla hopp!

Idag så har vi bara åkt bil och varför kanske ni får veta nån gång!
Jag och mamma åt middag på fridays och sedan gick vi hem och nu sitter jag här och ska sova och jag hoppas verkligen inte att Dejjan fölar inatt men vi fick veta idag att Lucy måste stanna kvar på kliniken men dom hade hittat att det satt i hasen på henne så vi får väl se vad som händer.. Tråkigt att åka hem utan häst...


Nu ska jag sova och sedan imornbitti ska vi åka in till kliniken i Uppsala och hälsa på lillgumman och ge hon morötter sen så åker vi hem!


Asså vad ska jag blogga om?!



Jag e kär i den bilden:')

//EllenLunneborg

Kommentarer
Postat av: Johanna - hästblogg

bilden är sjuuukt fin!

ily<33333333333333333

2011-06-18 @ 11:43:20
URL: http://lauwtje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0