(:

Var hos mormor hela förmiddagen idag och sen så köpte jag och mamma man på donken och sen hem och åt.
När jag ätit gick  jag till stallet och gav hästarna lunch och släppte ut Daisy i gräshage!!
Sen så fixade jag allt i stallet och gick upp till Bardos och red ut på han Örsjön!
Tränade avsaktningar från galopp till trav och sidvärts över vägen fram & tillbaka!

Sen tillbaka till stallet igen och tränade Fly för pia!
Det gick bra,taggad till Söderhamn nu!
Har ändrat lite och om jag ska erkänna själv så vet jag typ inte när jag ska tävla,eller vi åker på fredag kväll och då tävlar jag ju inget men sen tävlar jag ld & lc på lördagen men sen så vet jag inte om jag tävla söndagen också men jag har en överaskning till er som ni ksk får veta till helgen och det blir så!
Hoppas iaf!


Nuså ska jag sova!


//EllenLunneborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0