Jag bloggar!:D

Tänkte faktiskt slänga in nåra inlägg nu sådär på sommarlovet!

Har väl inte så mycket att säga men Lucy är fortfarande halt så hon får en vecka på sig att bli bra då hon nu behandlas med matacam och blir hon inte bra så ska vi till Uppsala och göra nån speciell röntgen men vi får se vad som händer. Daisy är fetare än någonsin nu och nu kan verkligen fölet komma när som helst!!! Guuud vad jag är nervös nu. Min mamma är ännu nervösare så hon ställer klockan varannan timma nu på nätterna;) Haha snacka om nödvändigt! Sjukt skönt med sommarlov nu iaf!

Idag så tävlade jag också klubbdressyr med Fly:D
Fick 56% i LB:1  men jag tycker de va ganska bra endå.

Nu kommer lite bilder jag knäppt på mobilen.



En orm vi hittade på Smitta!




På övervakningskameran:






Tilde♥



Nu ska jag gå ut och knäppa kort på alla hästar i stallet så ni får se!:D

//EllenLunneborg



Kommentarer
Postat av: Irma

åååååh :') jag måste planera in en resa ner till er nu! längtar, längtar, längtar tills den kommer ut :D <3

2011-06-12 @ 11:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0