Onsdag

Tjaa!

Vaknade vid kvart över elva idag och nu så sitter jag vid datorn och ska snart klä på mig och äta lunch och sedan gå till stallet och fixa åt mina pollar och sedan så cyklar jag nog upp dit Bardos står  och rider ut på honom med någon! Lisa är i USA så jag ska rida han i en månad eller inte alla dagar men några!;)

Ska nog gå till Lucy sen och borsta henne och ge henne medicinen.
På Torsdag ska vi åka med henne till Upplasala och vi måste stanna kvar tills på lördag och får se om jag följer med eller inte för Daisy kan ju föla när som helst...

Aja vi får se hur det blir!

Nu ska jag gå ner och ska jag ta kort på stallet och lägga upp på bloggen?


//EllenLunneborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0