Daisy♥

Idag så har jag vare i stallet hela dagen och fixat! Började med att fixa allt åt Lucy och tvättade vattenkoppen och fixade. Fyllde vatten åt båda och borstade dom i hagen. Eftersom Daisy skulle flytta till Flys box idag så skurade Rebecca hela hans box och jag fyllde spån och tvättade vattenkoppen,plockade gräs och la morötter i krubban. Red sen Lucy ut i skogen och när jag kom tbx så putsade jag allt och sköljde av henne,tog in Dejjan och borstade henne lite. Sedan släppte jag in henne i boxen och hon vart jätteglad av att ha en stor box,det syntes på hon!:D

Gick in och åt och nu sitter jag här.
Ska snart gå till stallet igen!

Nu kommer bilder som jag lovade på Daisy!!!



'







Lägger upp fler imorn om jag hinner
!


//EllenLunneborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0