:')

Dalig updatering dom senaste dagarna jag vet men jag hann inte bara!

Lite från igår.

Red ut på Lussan igår och red först geresta stigen och sedan över till skogen  på andra sidan haha!;)
Skuttade små hinder i skogen och tränade min balans.Sedan så gick jag in i ridhuset och red igenom LC:1 programmet,tro de eller ej men jag ska tävla dressyr på lördag i matfors! LC:1 och LB:1!!!!!

Lite senare på kvällen så red jag ut på min mammas storhäst Copper!;)
Haha det gick bra men han kändes stoor!
Bilder kommer,men har inga bilder när jag rider han!

Kom på att jag inte bloggat sedan tävlingen heller men i LC-laget så nollade bara jag men jag hade en alldeles för dålig grundgalopp men nolla blev vi iaf.Sedan i LB så vart vi ute men jag är inge nöjd med dagen,det var ingen bra dag för Härnösands ryttarna då!


Jaja idag så var jag på skolan och vi hade HK och städade... Slutade vis kvart över 2 så då cyklade jag hem och gick till stallet och fixade där och red dressyrlektion på Lucy.Det gick faktiskt riktigt bra och honm var fin i övergångarna från galopp till trav idag också som hon brukar ha svårast för!

Red sen igenom LC:1 programmet och det gick mindre bra!

Nu har jag ätit middag och ska väl duscha när  jag har lust och sedan gör jag väl nåt antar jag!;)

Nu ska jag lägga upp bilder sedan igår!



Borstad och klar med benskydd på!



Sadel på också!



Allt på henne!



Så 7-kt fin ponny man har:')



Finaste<3


Sötnos!<3


Ute på ridtur!






Copper Field 26



Såklart han ska ha en rosett i pannluggen!


//EllenLunneborg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0